Brak towaru

Galakta Gra Wojna o Pierścień - Los Ereboru dodatek

Symbol: PL-WOTR018
Dostępność: 0 szt.
34.72
szt.
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
14.99
  • Kurier Mikashop 14.99
Więcej o produkcie
Waga
0.09 kg

Kiedy myślisz o wielkiej bitwie pod Pelennorem, nie zapomnij o bitwach w Dale i męstwie Ludu Durina. Pomyśl, co mogło być. Smoczy ogień i dzikie miecze w Eriadorze, noc w Rivendell. Tak ważna, zdaniem Gandalfa, była obrona Północy w czasie Wojny o Pierścień.

Leczy co by się stało, gdyby to Wolne Ludy poniosły porażkę w Bitwie Pięciu Armii, a Dáin nigdy nie został Królem pod Górą? 

Co gdyby Krasnoludy z Żelaznych Wzgórz stały się jedynie rozproszoną garstką, prowadzącą mozolną walkę w obronie swych domostw? Co gdyby Dale nigdy nie zostało odbudowane?

Rozgrywka w Wojnę o Pierścień, zakłada zgodny z historią wynik Bitwy Pięciu Armii. Wolne Ludy zwyciężyły, Erebor i Dale zostały odbudowane, większość krasnoludów z Żelaznych Wzgórz przeniosło się do Królestwa pod Górą, zaś krainy północy dobrze prosperują pod mądrymi rządami Dáina, Barda, a później Branda jego syna. Los Ereboru oferuje możliwość rozegrania Wojny o Pierścień w sytuacji, kiedy to gracz kierujący Cieniem wygra w Bitwie Pięciu Armii. Historia potoczyłaby się wówczas zupełnie inaczej. Orkowie zajęliby Samotną Górę i założyli w niej twierdzę. Krasnoludy nadal pozostałyby w Żelaznych Wzgórzach, bez większej szansy na rozkwit. W efekcie wojennej zawieruchy Miasto na Jeziorze przestałoby istnieć, zaś królestwo Dale nigdy nie zostałoby odbudowane, i pozostało w ruinie.

Jak bardzo Los Ereboru wpłynie na przebieg Wojny o Pierścień? Przekonajcie się sami, rozgrywając ten wariant.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

PL-WOTR018              

Rodzaj Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy 2
Max. liczba graczy 4
Czas gry 180 min
Wersja Dodatek
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 12 lat
Płeć Chłopcy
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 4 nakładane na planszę kafelki: Kafelek Twierdzy Ereboru (jako twierdzy Cienia) / Kafel Losu Ereboru. Dwa kafelki miast (do wykorzystania w opcjonalnym wariancie Nowych Miast) 
  • 8 alternatywnych kart: 4 alternatywne karty Wydarzeń dla Wolnych Ludów (karty Strategii 4, 19 i 22 oraz karta Postaci 17) 
  • 2 alternatywne karty Towarzysza Gimliego (alternatywna karta Gimli, syn Gloina / Alternatywna karta Gimli, Władca Krasnoludów, którą można wykorzystać w opcjonalnym wariancie Rady Rivendell z dodatku Panowie Śródziemia) 
  • 2 alternatywne karty Wydarzeń dla Cienia (karty Strategii 20 i 22) 
Parametry:
Gwarancja:
24 mies.
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: